1. Bestelproces

Het bestellen van uw producten kunt u snel, veilig en gemakkelijk doen via het internet. U hoeft slechts onderstaande stappen te doorlopen.

 

1. Klik op het product naar keuze button.  

2. Klik op de rode Bestel Button. U ontvangt een melding dat er een product is toegevoegd aan uw winkelwagentje.

3. Klik in dit venster op Kassa of  klik op Kassa onder de navigatiebalk. Indien u meer producten wilt toevoegen kan dit uiteraard.

U komt op de pagina Gebruikersinformatie

4. Klik op de optie snel bestellen.  U komt op de pagina adres

5. Voer uw adres in. Let erop dat u alles compleet ingeeft en klik op verder

 U komt op de pagina verzendmethode

6. Kies uw verzendwijze en voer eventueel een aanvullend bericht in. En klik op verder

U komt op de pagina betalingsmethode

7. Kies hier de gewenste betalingsmethode. Indien uw order correct is kunt u deze hier bevestigen door op plaats bestelling te klikken. U dient onze algemene voorwaarden te accepteren.

Indien u kiest voor direct declareren bij uw zorgverzekeraar hebben wij aanvullende informatie nodig.
Uw BSN en geboortedatum gebruiken wij om te controleren of de Elle Tens binnen uw verzekering valt.
U dient aan te geven dat u waar nodig een verklaring van uw huisarts, gynaecoloog of verloskundige kunt overleggen. Dat dienen wij aan de verzekering te overhandigen als men ons erom vraagt. Als dat het geval is, dan geeft u hiermee aan dat u deze eventueel kunt overleggen. 

U komt op de pagina met de orderbevestiging. Daarnaast ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw order met de factuur.  Let op! Het komt helaas nogal eens voor dat Gmail onze mail als SPAM beoordeelt. Check uw spam box. 

 

2. Verzendkosten

Verzendkosten worden automatisch berekend op basis van het pakket en het adres.
Bij bestellingen boven de € 50,- aan artikelen binnen Nederland rekenen wij geen verzendkosten. Voor België geldt boven de € 100,- geen verzendkosten. 

 

3. Verzenden

Wij streven er naar om dagelijks de bestellingen te verzenden. Dit is echter niet altijd mogelijk. Indien u uw bestelling echter niet binnen 5 werkdagen heeft ontvangen dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

 

4. Betalen

 U kunt bij ons betalen met iDeal, PayPal en per bankoverschrijving vooraf.

Klanten van Achmea (Zilveren Kruis, Pro Life, De Friesland, FBTO, Interpolis, Ziezo, Avéro Achmea en OZF) kunnen, wanneer ze minimaal 2* aanvullend verzekerd zijn, de Elle Tens via ons laten declareren. Zodra de declaratie is goedgekeurd verzenden wij de Elle Tens en u hoeft verder niets bij te betalen.

 

U ontvangt per e-mail een factuur.

Wij verzoeken u uw betaling over te maken naar het volgende rekeningnummer:

IBAN: NL53 RABO 0121 6264 31

t.n.v. van Kempen medical services. Rabobank Geldrop

BIC: RABONL2U

 

5. Uw gegevens

Wij behandelen uw gegevens uiteraard vertrouwelijk. Wij bewaren alleen gegevens die noodzakelijk zijn voor de afhandeling en controle van de bestelling.
Wij zullen uw gegevens nimmer ter beschikking stellen aan derden. 
Voor ons uitgebreide privacy beleid kunt u deze pagina raadplegen.

 

6. Retour

U kunt uw bestelling binnen tien dagen na ontvangst kosteloos retourneren. De enige voorwaarde welke wij stellen is dat de verpakking onbeschadigd is en het product niet is gebruikt.  Hygiene producten zoals probes, elektroden  en de Dry Salt inhaler kunnen wij niet terugnemen. 

De kosten van het retour zenden van uw bestelling zijn voor uw eigen rekening. Indien u van dit recht gebruik wenst te maken dan verzoeken wij u contact op te nemen zodat wij voor de afhandeling kunnen zorgen.

 

7. Algemene voorwaarden

Deze kunt u hier lezen